Joulukuun loppuneet

by - 3.1.14

Joulukuussa loppuneita oli jotenkin ihan ennätysvähän! Olin tosin viikon lomalla ja reissussa olen yleensä todella laiska kosmetiikan käytön suhteen, joten sekin voi selittää tilastoa. Mutta onhan neljä tuotetta nyt silti aika vähän :D


Ja kaikki tuotteet ovat vielä aivan eri kategorioista! Tuoksut ja meikit ovat loppumislistalla kyllä niin erikoisia vieraita, että ehkä se vähän korvaa vähäistä määrää.


Avenen Soothing eye contour cream on HG-tuotteeni, josta löytyy juttua täältä. Vakiotuotteeni, josta en luovu ja jota tulee aina ostettua uudelleen ja uudelleen. Gilleten Satin Care sheivausgeeli loppui myöskin. Tässä versiossa on mukana Olayn kosteusvoidetta ja se on suunniteltu erityisesti kuivalle iholle, mitä sääreni talvella ovat. Ihan peruskamaa, ei jäänyt mieleen mitenkään erityisen hyvänä tai huonona tuotteena.


Rimmelin Stay Matte -kivipuuteri sävyssä 001 Transparent on myös meikkipussini vakiotuote halvan hintansa ja hyvän hinta-laatu-suhteensa takia. Pakkaus on hieman kulunut tuolla pussin pohjalla, mistä ehdottomasti miinusta. Tykkään, että meikkini myös näyttävät kivoilta ja saan niistä iloa aamuuni. Muuten tämä on kyllä erinomaisen hyvä tuote. Olen käyttänyt tätä puuterisudin kanssa meikkivoiteen päälle, mutta en ole nyt ostanut uutta, sillä siirryn käyttämään varastossa olevia meikkipuutereita pois. Avril Lavignen Black Star -tuoksun 10ml miniversio loppui. Olen ostanut tämän Carlsonilta joskus muutamia vuosia sitten ja ostin nyt syksyllä tilalle ihan kokonaisen pullon. On muuten varmaan minun tämän talven käytetyin tuoksuni, sillä olen jo muutamassa kuukaudessa käyttänyt pullosta kolmasosan :D Ihan huikea saavutus minun mittapuullani!

Siinäpä nämä vähäiset loppuneet olivat (: Ei nyt mitään maatamullistavaa, mutta tosiaan joskus on hauskaa saada meikkejä ja tuoksujakin loppumaan. Toivottavasti tammikuussa sitten vähän enemmän loppuneita.

Mahtavaa perjantai-iltaa <3

You May Also Like

0 kommenttia