Ruskea huulimeikki uutuuksilla

by - 31.8.13

Tekaisimpa itselleni toissapäivänä ruskean huulimeikin huultenrajauskynällä ja huulipunalla! Huultenrajauskynä on minulle oikeastaan ihan uusi juttu, sillä olen herännyt niihin(kin) vasta nyt loppukesästä ja yhtäkkiä niitä on ilmestynyt melkoinen kokoelma lyhyessä ajassa. Aleostoksia kaikki kuitenkin. Ruskeita rajauskyniä minulla on parikin kappaletta ja ovat mokomat vielä melko lähellä toisiaan! Lähempänä punaa taitaa kuitenkin olla Isadoran Colormatic Lip Contour sävyssä True Mocha, jota olen meikissä käyttänytkin. Tuo toinen on L'orealin Contour Parfait sävyssä Barely Brown. Tämä meikki osoittautui todella haasteelliseksi! Minulla on nimittäin sen verran epäsymmetrinen suu, että jouduin tekemään homman uusiksi kolmesti ja sittenkään en saanut täysin symmetristä jälkeä. Tässä vaiheessa olin jo niin turhautunut etten jaksanut enää neljättä kertaa, antakaa anteeksi.


Vasemmalta oikealle: Huulipuna (Russet), Isadoran True Mocha ja L'orealin Barely Brown

Minulla on vähän tämä huulten rajaushomma vielä hakusessa, mutta kyllä se varmaan tästä :D Isadoran kynä on päästä pyöriteltävä ja ehkä vähän enemmän punaiseen taittava kun taas L'oreal on ihan perinteinen teroitettava kynä ja vähän oranssihtavampi. Kummassakaan ei kyllä mitään vikaa ole, mutta L'oreal perinteisenä kynänä murenee vähän helpommin kun sitten taas Isadoran pää on vähän pulleampi ja sillä tulee leveämpää jälkeä. Tuon Isadoran kanssa sai vähän tapella. Kynä ei vaan oikein liukunut huulilla ja oli tosiaan niin leveä, että lopputuloksesta tuli liian helposti ihan vinksahtanut. Vaan milläs tuollaista pyöriteltävää kynää teroittelet... Minulla on tosi kapea ylähuuli, joten rajaan aina pikkuisen sen yli (:


Punana käytin Tiia Vanhatapion Seppälän alelaarista pelastamaani maitosuklaan väristä nättiyttä, sävy Russet. Näitä ei enää varmaan mistään kyllä löydä ): Tämä on siis joskus alkukesästä ostettu ja vasta nyt käytössä ensimmäistä kertaa, kertoo todellakin minun ruskean käytöstäni... Mutta onhan tämä tosi kiva! Ainakin minusta tämä sopi itselleni hyvin ja näytti somalta minttu-ruskean silmämeikkini kanssa. 



Puna on todella pehmeä ja liukuu huulille lähes kuin huulirasva. Ei todellakaan kuivata! Tämä on niin mukava, ettei olemassaoloa edes huomaa (: Kesti minulla hyvänä sen muutaman tunnin mitä oli huulilla ennen poistoa, ei tarvinnut lisäillä ollenkaan ja miellyttävä tuoksukin tässä on. Tykkään kyllä paljon! Sääli että en hamsteroinut näitä enempää silloin kun vielä myynnissä oli. Nyyh. 


Semmoista meikkiä (: Olen kyllä vielä näissä huulimeikeissäkin niin alkuvaiheessa, mutta harjoittelulla mennään! 

Ihanaa päivänjatkoa!

You May Also Like

2 kommenttia

  1. Toisto on opintojen äiti :) Kyllä se siitä alkaa sutjaantua kun monet kerrat rajaa ja punaa. Huulet ovatkin kulmakarvojen lisäksi meikin vaikein osa. Muistat vaan rajata suupieliin saakka, vaikka huulten reunoilla huulen oma raja ei olekaan yhtä selkeä. Vähän samat fiilikset itellä kynsien lakkaamisesta :) Pitäisi harjotella kärsivällisemmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas hyvistä vinkeistä ^^ Kyllä tämä meikki tosiaan joka kerralla paremmalta näytti! Ihan varmasti lähtee harjoittelulla sujumaan. En ainakaan ole ihan heti heittämässä huulipunaa kaivoon (:

      Poista