Kicks Khaki Beat -meikki

by - 10.1.15

Tänään vilautankin jälleen yhtä vähän jouluisaa meikkiä, joka on tehty yllätys yllätys ennen joulua :D Olen käyttänyt silmissä vain yhtä sävyä, Kicksin Khaki Beat -monoa, jonka olen hankkinut alelaarista muistaakseni vuosi sitten? Valitettavasti en oikein usko, että nappia enää myynnistä löytyy (kertokaa toki jos olen väärässä!), joten siksi vain tälläinen pieni maistiainen. Siitä hauska sävy, että näyttää pakkauksessa paljon tummemmalta ja maanläheisemmältä, jopa vähän vihertävältä, kun taas on luomella sitten ihan peruskultainen.




Rajauksessa olen käyttänyt Essencen joulukokoelman punaista rajauskynää ja huulillakin keikkuu punaista. Hitto, pitäisi varmaan ruveta laittamaan muistiin näitä meikeissä käytettyjä tuotteita... :D Mutta jouluista on!

Oikein hauskaa lauantai-iltaa ;)

You May Also Like

2 kommenttia

  1. Millä teet sun kulmat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä vaihtelen Lumenen kulmakynän harmaanmustan ja Essencen Kalinka Beauty -kokoelmassa olleen ruskean välillä riippuen siitä onko mulla lämmin vai kylmäsävyinen meikki :) Tässä kulmat on laitettu tuolla Lumenen kynällä. Mulla on kyllä ihan luonnostaan isot ja muhkeat kulmat, että mitään ylimääräistä muotoilua en niille tee, vähän värittelen aukkoja.

      Poista